پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
سید حسن نصراللہ

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان از حملات جسورانه و قاطع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی این کشور و پاسخ به تجاوزهای بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیست حمایت و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، پیام مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

حملات جسورانه و قاطع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در دفاع از تمامیت ارضی این کشور و پاسخ به تجاوزهای بی‌رحمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیست اگرچه جراحت از دست دادن عزیزانمان همچون اسماعیل هنیه ، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان را جبران نمی‌کند اما باعث شور و شعف و خوشحالی در دل مسلمانان جهان شده است. قطعاً پاسخ‌های مناسب و بازدارنده می‌تواند دشمن را از فکر تجاوزهای بعدی پشیمان کند.

صمیمانه تشکر خود را از فرماندهان سپاه و همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در برنامه‌ریزی و اجرای این عملیات موفق تلاش نمودند اعلام می‌داریم.

لازم است توجه کنیم مبادا این موفقیت‌ها باعث غرور شده و ما را از توجه به دشمن باز دارد؛ یقیناً بر همه مسئولین و مردم عزیز ایران لازم است که با دقت بیشتر تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشند تا از آسیب‌ها و حرکت‌های احمقانه جلوگیری شود.

والسلام علی عباد الله الصالحین
میثم یوسفی
مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha